現在公開になっているエントリはこちらにコピーします.
ライブラリ集 Google Ion
Ion (Github)シリアライゼーションライブラリ FlatBuffers
FlagBuffers (Github)ゲーム用UIライブラリ FlatUI
FlatUIUnity Volumetric Lighting Sample
Unity Volumetric Lighting Sample (Github)CppCon 2016 YouTube
CppCon 2016Golden Ratio Sequences for Low-Discrepancy Sampling
Golden Ratio Sequences for Low-Discrepancy SamplingDithering
Dithering part1Dithering part2
Dithering part3
Clustered Forward vs Deferred Shading
Clustered Forward vs Deferred ShadingMicrosoft Research helped 'Gears of War 4' sound so good
Microsoft Research helped 'Gears of War 4' sound so goodなぜなにリアルタイムレンダリング
なぜなにリアルタイムレンダリングDeferred+
Deferred+: Next-Gen Culling and Rendering for Dawn EngineModern textureless deferred rendering techniques
Modern textureless deferred rendering techniques3D Game Engine Programming
3D Game Engine ProgrammingPCG, A Family of Better Random Number Generators
PCG, A Family of Better Random Number GeneratorsDraco
Googleによる3Dデータ用の圧縮ライブラリ。Draco
HLSL Compiler
HLSL Compiler (GitHub)Bindless Texturing
Bindless Texturing for Deferred Rendering and DecalsRGBV Compression
RGBV CompressionAdaptive Screen Space Ambient Occlusion
Adaptive Screen Space Ambient OcclusionFocus-tunable HMD
Focus-tunable and Monovision Near-eye DisplaysImproving Texture Compression
Stephanie Hurlburt 氏(AMD)のセッションスライドImproving Texture Compression in Games
New JPEG Encoder
Googleによるより綺麗な結果になるエンコーダ.Announcing Guetzli: A New Open Source JPEG Encoder
Writing Text Editor Tutorial
Build Your Own Text EditorWebGPU Prototype
WebGPU Prototype and DemosGPU Zen
AmazonSource codes at Github
Opus1.2
Opusのリファレンスライブラリが1.2にバージョンアップしました。ゲーム開発にはこれ1本でいいと思っています。
とりあえず、ビルドは通りました。
Unity Particle Pack
Unity TechnologiesによるパーティクルアセットUnity Particle Pack
0 件のコメント:
コメントを投稿