2017年7月18日火曜日

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ライブラリ集 Google Ion

Ion (Github)

シリアライゼーションライブラリ FlatBuffers

FlagBuffers (Github)

ゲーム用UIライブラリ FlatUI

FlatUI

Unity Volumetric Lighting Sample

Unity Volumetric Lighting Sample (Github)

CppCon 2016 YouTube

CppCon 2016

Golden Ratio Sequences for Low-Discrepancy Sampling

Golden Ratio Sequences for Low-Discrepancy Sampling

Dithering

Dithering part1
Dithering part2
Dithering part3

Clustered Forward vs Deferred Shading

Clustered Forward vs Deferred Shading

Microsoft Research helped 'Gears of War 4' sound so good

Microsoft Research helped 'Gears of War 4' sound so good

なぜなにリアルタイムレンダリング

なぜなにリアルタイムレンダリング

Deferred+

Deferred+: Next-Gen Culling and Rendering for Dawn Engine

Modern textureless deferred rendering techniques

Modern textureless deferred rendering techniques

3D Game Engine Programming

3D Game Engine Programming

PCG, A Family of Better Random Number Generators

PCG, A Family of Better Random Number Generators

Draco

Googleによる3Dデータ用の圧縮ライブラリ。
Draco

HLSL Compiler

HLSL Compiler (GitHub)

Bindless Texturing

Bindless Texturing for Deferred Rendering and Decals

RGBV Compression

RGBV Compression

Adaptive Screen Space Ambient Occlusion

Adaptive Screen Space Ambient Occlusion

Focus-tunable HMD

Focus-tunable and Monovision Near-eye Displays

Improving Texture Compression

Stephanie Hurlburt 氏(AMD)のセッションスライド
Improving Texture Compression in Games

New JPEG Encoder

Googleによるより綺麗な結果になるエンコーダ.
Announcing Guetzli: A New Open Source JPEG Encoder

Writing Text Editor Tutorial

Build Your Own Text Editor

WebGPU Prototype

WebGPU Prototype and Demos

GPU Zen

Amazon
Source codes at Github

Opus1.2

Opusのリファレンスライブラリが1.2にバージョンアップしました。
ゲーム開発にはこれ1本でいいと思っています。

とりあえず、ビルドは通りました。

Unity Particle Pack

Unity Technologiesによるパーティクルアセット
Unity Particle Pack

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